22 Aralık 2009 Salı

Guess Kol Saatleri

1981 yılında 4 Fransız kardeşin, Amerikanın Los Angeles şehrine kurduğu, dünyanın en tanınmış giyim, saat ve aksesuar üreticisidir.

4 kardeşin adları; Georges, Armand, Paul ve Maurice Marciano'dur.

Guess'in dünya çapında toplam 8.800 çalışanı olmakla birlikte, yıllık bazda 123.2 Milyon Dolar gelir elde etmektedir.

Guess, Ortadoğu ve Avrupa arasındaki geçişi ve geniş pazar kitlesiyle tüm üreticilerin dikkatini çeken Türkiye'yi merkez seçerek yatırımlarına ağırlık vermeye başladı.

Guess Türkiye'de saat tasarımı ağırlıklı olarak üretim yapacak.

Firma Türkiye'de yılda yaklaşık olarak sattığı 40.000 saati, 60.000 düzeylerine çıkarmayı hedefliyor.

Türkiye ortakları ve distrübitesini Kaya Saat ve Saat&Saat ile yapan firma, 25-40 yaş arasını saat satışında hedef kitle olarak belirledi.

Guess giyim hedefinde ise 16-25 yaş arasını tercih ediyor.

Guess CEO'su Cindy Livingston, yaptığı açıklama da Türkiye de yaklaşık olarak 12 yıldır saat sattıklarını açıklayarak, pazardaki paylarını artıracaklarını söyledi.

Alanında DKNY, Diesel ve Tommy Hilfiger gibi markalarla yarışan Guess, giyime uygun saat üretimiyle bir adım öne çıkmak için çabalıyor.

1 yorum:

  1. Guess markası kuşkusuz modanın en bilinen markalarından . Guess diyince tabiki akla jeanleri ve pahalı fiyatı gelir .Ama saatleri de oldukça klastır. Ve fiyatlar makuldur. İncelemenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil